foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

V obci se podařilo v minulých letech úspěšně realizovat několik investičních akcí s využitím státních dotací nebo dotací z evropských fondů:

 

Národní a evropské fondy: 

Oslavička - splašková kanalizace a ČOV

- realizace: 2020-2023

- celkové náklady na projekt: 19.948.261 Kč

- přiznaná dotace: 11.946.884 Kč (OPŽP), 3.700.000 Kč (Kraj Vysočina), 539.844 Kč (VODOVODY A KANALIZACE)

- poskytovatel: OPŽP, Kraj Vysočina, VODOVODY A KANALIZACE (žádost podána svazkem VODOVODY A KANALIZACE, Třebíč)

Vybudování splaškové kanalizace a ČOV v obci Oslavička.

 

Výsadba stromů v obci Oslavička

- realizace: 2021

- celkové náklady na projekt: 172.683 Kč

- přiznaná dotace: 172.683 Kč

- poskytovatel: SFŽP

Výsadba 37 ks stromů včetně materiálu souvisejícího s výstavbou. Stromy jsou osazeny převážně v zázemí za obecním úřadem.

  

Vybudování zázemí pro volnočasové aktivity a odpočinek - etapa 3

- realizace: 2019-2020

- celkové náklady na projekt: 3.251.043 Kč

- přiznaná dotace: 2.009.724 Kč

- poskytovatel: MMR

Vybudování multifunkčního hřiště za obecním úřadem.

 

Vybudování zázemí pro volnočasové aktivity a odpočinek - etapa 2

- realizace: 2018

- celkové náklady na projekt: 588.907 Kč

- přiznaná dotace: 400.000 Kč

- poskytovatel: MMR

Vybudování dětského hřiště za obecním úřadem.

 

Pořízení zásahového a evakuačního dopravního automobilu pro jednotku sboru dobrovolních hasičů OslavičkaDopravní automobil

- realizace: 2016

- celkové náklady na projekt: 893.681 Kč

- přiznaná dotace: 446.840,50 Kč (HZSČR - MV) + 297.893 Kč (Kraj Vysočina) = 744.733,50 Kč

- poskytovatel: HZSČR - MV, Kraj Vysočina

Pořízení dopravního automobilu typu Fiat Ducato Light 2,3 MTJ EURO 6 150 k 33 L2H2 Combi.

Více informací

 

Pořízení kompostérů a štěpkovače pro obec Oslavička

- realizace: 2015

- celkové náklady na projekt: 736.160 Kč

- přiznaná dotace: 661.367,70 Kč

- poskytovatel (ERDF/FS, SFŽP/SR): SFŽP - OPŽP

Pořízení 100 ks kompostérů pro občany a štěpkovače.

 

Technická infrastruktura v pro 7 RD v lokalitě Od Chalup

- realizace: 2009

- celkové náklady na projekt:

- přiznaná dotace: 350.000 Kč (50.000 Kč na 1 stavební pozemek)

- poskytovatel dotace: MMR

Vybudování splaškové, dešťové kanalizace a ČOV

 

Komunikace pro 7 RD v lokalitě Od Chalup

- realizace: 2008-2009

- celkové náklady na projekt:

- přiznaná dotace:

- poskytovatel dotace: SZIF - Program obnovy venkova - EU

Vybudování příjezdové komunikace, terénní úpravy pro 7 RD v lokalitě Od Chalup.

 

Odbahnění rybníka HorkaRybnik Horka

- realizace: 2008

- celkové náklady na projekt: 1.682.500,50 Kč

- přiznaná dotace (ERDF/FS, SFŽP/SR): 1.482.120,44 Kč 

- poskytovatel dotace: SFŽP - OPŽP 

 

  

Krajské dotace, dotace ostatních subjektů:  

Kraj Vysočina

krVys logo

2021 - Obnova, zajištění a výchova lesních porostů do 40 let věku (dotace: 162.000 Kč)

2020 - Zmírnění dopadů kůrovcové kalamity v lesích za rok 2019 (dotace: 77.385 Kč)

2020 - Zmírnění dopadů kůrovcové kalamity v lesích v období od 1. 10. 2017 do 31. 12. 2018 (dotace: 84.966 Kč)

2017 - Zabezpečení budovy obecního úřadu a obecního skladu - pořízení nového elektronického zabezpečovacího systému (celk. náklady: 31.799 Kč, dotace: 15.899 Kč)

2017 - Pořízení křovinořezu a postřikovače (celk. náklady: 17.799 Kč, dotace: 13.000 Kč)

2016 - Pořízení nového dopravního automobilu do vybavení jednotky požární ochrany (spolufinancováno s HZSČR - MV, dotace: 297.893 Kč) - bližší info výše

2010 - 650. výročí první písemné zmínky o obci Oslavička - 14. 8. 2010 (celk. náklady: 40.975 Kč/dotace: 9.200 Kč)

Fond Vysočiny - Kraj Vysočina

Fond Vysočiny

2018 - Oslavička - splašková kanalizace a ČOV - projektová dokumentace pro stavební řízení (Fond Vysočiny - Čistá voda, celk. náklady: 240.000 Kč, dotace: 143.000 Kč)

2017 - Oslavička - splašková kanalizace a ČOV - projektová dokumentace pro územní řízení (Fond Vysočiny - Čistá voda, celk. náklady: 148.000 Kč, dotace: 88.000 Kč)

Program obnovy venkova Vysočiny (POVV) - Kraj Vysočina

2022 - Chodník ve volnočasovém zázemí – etapa 2 (celk. náklady: 260.063 Kč, dotace: 127.000 Kč)

2021 - Chodník ve volnočasovém zázemí – etapa 1 (celk. náklady: 236.296 Kč, dotace: 100.000 Kč)

2020 - Chodník k multifunkčnímu hřišti (celk. náklady: 293.578 Kč, dotace: 127.000 Kč)

2019 - Pořízení malotraktoru (celk. náklady: 244.299 Kč, dotace: 127.000 Kč)

2018 - Výměna bezdrátového rozhlasu a instalace nových sloupů veřejného osvětlení - nový bezdrátový rozhlas + sloupy veř. osvětlení za obecním úřadem (celk. náklady: 256.573 Kč, dotace: 127.000 Kč)

2017 - Výměna jímky obecního úřadu a úprava okolního veřejného prostranství (celk. náklady: 200.000 Kč, dotace: 120.000 Kč)

2016 - Rozšíření veřejného osvětlení - výměna 36 ks stávajících svítidel za LED + rozšíření o 14 ks LED svítidel (celk. náklady: 493.667 Kč, dotace: 110.000 Kč)

2015 - Oprava budovy obecního úřadu (celk. náklady: 208.616 Kč, dotace: 105.000 Kč)

2014 - Oprava kapličky a okolního veřejného prostranství (celk. náklady: 188.956 Kč, dotace: 106.000 Kč)

2013 - Úprava ČOV a přilehlého veřejného prostranství (dotace: 109.000 Kč)

2012 - Vybudování zázemí pro společenské aktivity v obci (dotace: 107.000 Kč) - zázemí u budovy obecního úřadu

2011 - Vybudování čekáren a sloupů veřejného osvětlení (dotace: 111.000 Kč) - čekárny a veřejné osvětlení v místní části Ovčírna

2010 - Úprava veřejných prostranství obce (celk. náklady: 150.000 Kč, dotace: 90.000 Kč)

2009 - Instalace veřejné osvětlení v části obce Oslavička (celk. náklady: 496.441 Kč, dotace: 134.000 Kč)

2008 - Úprava veřejného prostranství na návsi (dotace: 105.000 Kč)

2007 - Bezdrátový rozhlas a veřejné osvětlení v obci Oslavička (dotace: 119.000 Kč)

2006 - Veřejné osvětlení a rozhlas v místní části Ovčírna (dotace: 127.000 Kč)

Sportoviště - Kraj Vysočina

2020 - Oslavička - dokončení a dovybavení multifunkčního hřiště - dřevěné hrazení, koše a branky (celk. náklady: 162.826 Kč, dotace: 65.130 Kč ) 

 

 

Nadace ČEZ

Nadace ČEZ

Krizové řízení 2020 - Nadace ČEZ

2020 - Ochranné pomůcky a dezinfekce pro občany obce Oslavička (dotace: 30.000 Kč)

Stromy 2015 - Nadace ČEZ

2015 - Stromořadí v obci Oslavička (celk. náklady: 100.000 Kč, dotace: 100.000 Kč) - výsadba stromořadí v lokalitě Od Chalup, u rybníka Horka a kolem obchvatu obce - více informací

 

 

Mikroregion Horácko

2021 - Zeleň (celk. náklady: 36.849 Kč, dotace: 36.000 Kč)

2020 - Pítko k multifunkčnímu hřišti (celk. náklady: 31.630 Kč, dotace: 18.000 Kč)

2019 - Zametací kartáč k malotraktoru (celk. náklady: 64.735 Kč, dotace: 18.000 Kč)

Základní údaje:

IČO: 00378305 

Adresa:  Obec Oslavička

               Oslavička 39

               675 05 Rudíkov

Telefon: 776 294 592, 564 409 324 

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

Datová schránka: hs4b4kq

WWW: http://www.oslavicka.cz 

Bank. spojení: ČSOB, č.ú: 231076571/0300 

                          ČNB, č.ú: 94-9015751/0710 

Úřední hodiny: pátek 19:00 - 20:00

  

Organizační struktura (volební období 2022 - 2026):

Starostka: Ing. Markéta Šulová, Ph.D.    Telefon: 776 294 592
Místostarosta: Miroslav Nezval    Telefon: 773 795 882
Místostarosta: Rostislav Nestrašil    Telefon: 778 709 739 
Zastupitelé:   Jiří Koch  
  Jiří Pešek  
  Ing. Zuzana Vaňková  
  Luděk Zima  
Účetní: Ing. Bohumíra Babáčková   
  Marie Smažilová   

Finanční výbor:

Luděk Zima (předseda), Jiří Koch, Libor Babáček

Kontrolní výbor:

Ing. Zuzana Vaňková (předseda), Jiří Pešek, Josef Untermajer

 

Pověřencem na ochranu osobních údajů obce je:

Mikroregion Velkomeziříčsko-Bítešsko

Radnická 29/1

594 01 Velké Meziříčí

IČ: 712 19 986

kontaktní osoba: JUDr.Diana Kutnerová, tel. 566 782 013

 

        

             

 

1. Oficiální název

Obec Oslavička

2. Důvod a způsob založení

Obec Oslavička (dále jen obec) vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích v platném znění ke dni 1.4.2000 a dle § 4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývajících. Je tedy právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.

Posláním obce je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu a za podmínek stanovených zákony (viz zejména hlava sedmá Ústavy ČR, § 14 a § 21 zákona o obcích a organizační řád obecního úřadu).

3. Organizační struktura

  • zastupitelstvo : 7 členů
  • starosta
  • 1. místostarosta
  • 2. místostarosta
  • účetní

4. Kontaktní spojení

Obecní úřad Oslavička
Oslavička 39
Tel: 776 294 592 (starosta), 773 795 882 (1. místostarosta), 778 709 739 (2. místostarosta)
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Datová schránka: hs4b4kq

5. Případné platby

ČSOB, č.ú: 231076571/0300

6. IČO

00378305

7. DIČ

Obec není plátcem DPH

8. Rozpočet

Rozpočty

9. Žádosti o informace

Obec Oslavička zveřejňuje informace následujícími způsoby:

  • na úřední desce - na budově obecního úřadu a v části obce Ovčírna
  • na internetové stránce: www.oslavicka.cz
  • informace lze dále získat v kanceláři obecního úřadu v úředních hodinách

Každá fyzická nebo právnická osoba může získat informace níže uvedenými způsoby:

Ústně

  • osobně na obecním úřadě v Oslavičce v úředních hodinách
  • telefonicky na tel. č.: 776 294 592 (starosta), 773 795 882 (1. místostarosta), 778 709 739 (2. místostarosta)

Písemně

  • na adresu: Oslavička č.p. 39, 675 05 Rudíkov
  • elektronickou poštou na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • datovou schránkou do datové schránky obce: hs4b4kq

Obce jsou povinny poskytnout všechny informace, vztahující se k jejich samostatné i přenesené působnosti, s výjimkou těch, jejichž zveřejnění vylučuje zákon:

  • utajované skutečnosti podle zák. č. 148/1998 Sb. o ochraně utajovaných skutečností ve znění souvisejících předpisů a pozdějších znění
  • obchodní tajemství dle obchodního zákoníku (§ 17 zák. 513/1991 Sb.)
  • skutečnosti, týkající se ochrany důvěrnosti majetkových poměrů, získaných na základě zákona o daních, poplatcích, penzijním, zdravotním pojištění nebo sociálním zabezpečení
  • skutečností, na které se vztahuje omezení práva na informace dle § 11 a 12 zák. 106/1999 Sb.
  • zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění souvisejících předpisů a pozdějších znění 

10. Příjem žádostí

Žádost o informaci ve smyslu tohoto zákona lze podat ústně nebo písemně.

Písemně na adresu: Obecní úřad Oslavička, Oslavička 39, 675 05 Rudíkov

Písemnou žádostí o informaci je i žádost podaná elektronickou poštou na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Na ústní žádost poskytne obecní úřad v jednoduchých záležitostech ústní informaci. Ústně podaná žádost však nemůže být podkladem pro vydání rozhodnutí ve správním řízení.

Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta, nebo ji žadatel nepovažuje za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Na písemnou žádost odpoví obecní úřad písemně. Lhůta pro poskytnutí informace je 15 dní (§ 14 odst. 3 písm. c zákona). Lhůta je ze strany úřadu splněna, když je odpověď ve lhůtě předána k poštovní přepravě. Obecní úřad může lhůtu pro poskytnutí informace prodloužit o 10 dnů v případech, uvedených v § 14 odst. 5 pod písmeny a) až c) zákona. O prodloužení lhůty i o jejích důvodech bude OÚ žadatele informovat před uplynutím lhůty pro poskytnutí informace.

Z písemné žádosti musí být jednoznačně zřejmé:

  1. komu je určena
  2. kdo ji podává (jméno, příjmení, u právnických osob název a adresa)

Písemná žádost:

  1. musí být srozumitelná
  2. musí z ní být zřejmé, jaká informace je požadována
  3. nesmí být formulována příliš obecně.

Pokud žádost tyto požadavky nesplňuje, vyzve obecní úřad žadatele do 7 kalendářních dnů od jejího podání, aby žádost upřesnil a upozorní jej, že nedostane-li odpověď do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy byla žádost podána, rozhodne o odmítnutí žádosti.

Obecní úřad poskytne požadovanou informaci ve lhůtě nejpozději do 15 dnů od přijetí žádosti nebo od upřesnění žádosti

  1. písemně
  2. nahlédnutím do spisu
  3. pořízením kopie
  4. na paměťových médiích

Nelze-li písemné žádosti vyhovět a nebyla-li žádost odložena, vydá OÚ rozhodnutí o zamítnutí žádosti (§ 15 odst. 1 zákona), které se doručuje do vlastních rukou žadatele (§ 15 odst. 3 zákona).

Nebyla-li ve stanovené lhůtě 15 dnů informace poskytnuta ani vydáno rozhodnutí (§ 15 odst. 1), má se za to, že bylo vydáno rozhodnutí o odepření žádosti (§ 15 odst. 4 zákona). Proti tomuto rozhodnutí lze podat odvolání do 15 dnů ode dne, kdy uplynula lhůta pro vyřízení žádosti.

11. Opravné prostředky

a. Opravné prostředky proti rozhodnutí obecního úřadu

Opravné prostředky se podávají prostřednictvím toho oddělení obecního úřadu, který napadené rozhodnutí ve správním řízení vydal, a to ve lhůtě uvedené v poučení tohoto rozhodnutí, a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo příslušné rozhodnutí vydáno.

Proti opatření oddělení, které má charakter rozhodnutí ve správním řízení, nelze podávat opravné prostředky, ale je možné učinit podání, které dle obsahu projedná starosta.

b. Opravné prostředky proti rozhodnutí orgánů obce

Opravné prostředky proti rozhodnutí starosty a rady obce učiněné ve správním řízení se podávají prostřednictvím podatelny obecního úřadu, a to ve lhůtě uvedené v poučení tohoto rozhodnutí a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo příslušné rozhodnutí vydáno.

Proti opatřením rady nebo zastupitelstva obce v samostatné i přenesené působnosti, která odporují zákonu, lze kdykoli podat ústně či písemně návrh na pozastavení výkonu tohoto opatření Krajskému úřadu Kraje Vysočina.

Proti ostatním úkonům orgánů obce opravné prostředky nejsou.

c. Soudní přezkoumání

Došlo-li rozhodnutím orgánu obce ke zkrácení fyzické či právnické osoby, lze podat v souladu s §47 a násl. zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu v platném znění, žalobu k příslušnému soudu, případně v souladu s čl. 87 odst.1 písm.d) Ústavy ČR ústavní stížnost k Ústavnímu soudu.

12. Řešení složitých životních situací

projednání na OÚ

13. Nejdůležitější předpisy

vyhlášky obce Oslavička
zákon č. 128/2000 Sb., o obcích
zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích
zákon č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek
zákon č. 368/1992 Sb., o správních poplatcích
zákon č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků
zákon č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny
zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
zákon č. 125/1997 Sb., o odpadech
zákon č. 576/1990 Sb., o prav. hospodaření s rozpočtovými prostředky
zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
zákoník práce č. 65/1965 Sb.
organizační řády a interní předpisy

14. Sazby úhrad za poskytování informací

Sazebník úhrad za poskytování informací

15. Výroční zpráva

Výroční zprávy obec nevytváří.

16. Seznam organizací

SDH Oslavička

 

GDPR

 

 

 

 

 

Pověřencem na ochranu osobních údajů obce je:

Mikroregion Velkomeziříčsko-Bítešsko

Radnická 29/1

594 01 Velké Meziříčí

IČ: 712 19 986

kontaktní osoba: JUDr.Diana Kutnerová, tel. 566 782 013

 

 

Dokumenty k GDPR: 

Směrnice obce Oslavička č. 1/2018 o ochraně osobních údajů 

Přehled agend zpracovávajících osobní údaje v obci Oslavička 

Zásady ochrany osobních údajů 

Seznam třetích osob, kterým jsou předávány osobní údaje 

 

Formuláře:

Žádost o přístup k osobním údajům

Žádost o opravu osobních údajů

Žádost o přenos osobních údajů

Žádost o omezení osobních údajů

Žádost o odstranění osobních údajů

 

 

 

 

 

        

             

 

  Obec Oslavička Telefon: 776 294 592 
  Oslavička 39 Telefon: 773 795 882
675 05 Rudíkov Telefon: 778 709 739
IČ: 00378305  Email: ou.oslavicka@seznam.cz

Michael Grabner Womens Jersey